Letras de sevillanas populares, corraleras, rocieras...

Mis tres amores

Intérprete: Los del Guadalquivir



Uno de mis amores, mi alma, se llama Lola

Se llama Lola
Uno de mis amores, mi alma
Se llama Lola
Uno de mis amores, mi alma
Se llama Lola

Se llama Lola
Tiene los ojos negros, mi alma
Y ella es mi novia
Tiene los ojos negros, mi alma
Y ella es mi novia

Me quitan el sentío
Que son mis tres amores
Mialma, son mis sentíos
Mi madre y mi novia
Y la Virgen del Rocío


Otro de mis amores, mi alma, se llama Carmen

Se llama Carmen
Otro de mis amores, mi alma
Se llama Carmen
Otro de mis amores, mi alma
Se llama Carmen

Se llama Carmen
Tiene las sienes blancas, mi alma
Y ella es mi mare
Tiene las sienes blancas, mi alma
Y ella es mi mare

Me quitan el sentío
Que son mis tres amores
Mialma, son mis sentíos
Mi madre y mi novia
Y la Virgen del Rocío


Otro de mis amores, mi alma, se llama Blanca

Se llama Blanca
Otro de mis amores, mi alma
Se llama Blanca
Otro de mis amores, mi alma
Se llama Blanca

Se llama Blanca
Paloma es su apellío, mi alma
Y es mi esperanza
Paloma es su apellío, mi alma
Y es mi esperanza

Me quitan el sentío
Que son mis tres amores
Mialma, son mis sentíos
Mi madre y mi novia
Y la Virgen del Rocío


Lola, Carmela y Blanca, mi alma, son mi alegría

Son mi alegría
Lola, Carmela y Blanca, mi alma
Son mi alegría
Lola, Carmela y Blanca, mi alma
Son mi alegría

Son mi alegría
Por las que me desvelo, mi alma
De noche y día
Por las que me desvelo, mi alma
De noche y día

Me quitan el sentío
Que son mis tres amores
Mialma, son mis sentíos
Mi madre y mi novia
Y la Virgen del Rocío

0 Comments: